هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

یکی از هتل‌های کیش در بهترین نقطه از این منطقۀ‌ گردشگری هتل مارینا پارک است. این هتل 5 ستاره در مساحت بیش از ده هکتار در فضایی سبز با گونه‌های متنوع گیاهی و آبنماهای زیبا واقع شده است.

هتل های کیش

دریای مرجانی در ساحل هتل مارینا پارک آن را از دیگر هتل‌های کیش متمایز کرده است. در میان هتل‌های کیش، در هتل مجلل و لوکس مارینا پارک فضایی چشم‌نواز و آرام‌بخش برای گردشگران و مسافران فراهم شده است. معماری باشکوه و مدرن این هتل 5 ستاره در طبیعتی زیبا و بکر نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

کارکنان هتل مارینا پارک طوری آموزش دیده‌اند که بهترین خدمات را به شما ارائه کنند. 

هتل های کیش

امکانات هتل مارینا کیش

در هتل مارینا پارک، یکی از هتل‌های لوکس کیش، امکانات بسیاری برای مسافران فراهم شده است. رستوران هتل 5 ستارۀ ‌مارینا پارک با کارکنان مجرب و غذاهای متنوع آمادۀ‌ پذیرایی از گردشگران و مهمانان گرامی است. سالن کنفرانس هتل پارک در مساحتی بالغ بر هزار متر مربع با امکانات کامل آمادۀ‌ برگزاری همایش‌ها و گردهم‌آیی‌های شماست.

سالن ورزشی این هتل لوکس با مجهزبودن به امکانات مدرن فضایی مناسب برای مسافران ایجاد کرده است. استخر، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی (ماساژ صورت، سیرن اسپا، ماساژ پا، ماساژ روغنی، ماساژ سوئدی، ماساژ شیر و عسل، سنگ داغ و حمام گیاهی)،‌کافی‌شاپ و تی‌شاپ، سالن زیبایی و فروشگاه‌ها از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش است که آن را از دیگر هتل‌های کیش متمایز ساخته است.

هتل های کیش

اتاق‌های استاندارد (160 اتاق در دو سایز در طبقه‌های اول و همکف)، سوئیت‌های دوخوابه (با کانتر آشپزخانه و دسترسی به سوئیت یک‌خوابۀ کناری)، اتاق‌های دولوکس، سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های استاندارد فضای اقامتی به یادماندنی و خاطره انگیزی برای مسافران و گردشگران محسوب می‌شوند .

  • ۹۷/۰۱/۱۳
  • fateme gholami

هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی