هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

هتل‌های کیش : هتل گاردنیا

در میان هتل‌های کیش، هتل 4 ستارۀ گاردنیا در زمینی با وسعت 1000 متر مربع آمادۀ‌ پذیرایی از گردشگران و مسافران جزیرۀ کیش است. این هتل 4 ستاره در دو فاز به بهره‌برداری رسید.

فاز نخست دارای 21 واحد ویلایی با چشم‌اندازی زیبا و سرسبز است. فاز دوم که در سال 1393 بهره‌برداری شد، دارای 5 طبقه با انواع امکانات و تسهیلات گوناگون برای فراهم‌آوردن سفری خوش و به‌یاد ماندنی برای شما عزیزان است.

هتل های کیش

امکانات هتل گاردنیا کیش 

فاز یک این هتل دارای 21 واحد اقامتی و ویلایی با اتاق‌های دو، سه و چهار نفره و فاز دوم هتل چهار ستارۀ گاردنیا با 36 اتاق، سالن همایش، رستوران نخل، کافی‌شاپ نسیم، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس،  چایخانۀ سنتی آمادۀ میزبانی از مهمانان گرامی است.

این هتل چهار ستارۀ مجهز با فضای سبز زیبا  و تجهیزات مورد نیاز شما انتخابی مناسب برای سپری‌کردن تعطیلات در جزیرۀ کیش است. اتاق‌های این هتل از هتل‌های کیش در دو بخش ساخته شده‌اند: بخشی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها خارج از هتل قرار دارند و ویلایی هستند.

هتل های کیش

باقی اتاق‌ها داخل هتل گاردینا قرار دارند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل 4 ستارۀ گاردینا زیبا، تمیز و دارای امکانات لازم برای ایجاد آرامش و راحتی شما مهمانان گرامی هستند. گروه‌های سه نفره می‌توانند در اتاق‌های سه تخته اقامت کنند، اتاق‌های چهار نفره مناسب خانواده‌هاست و زوج‌های گرامی می‌توانند از اتاق‌های دو نفره بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید در این هتل اسکوتر برقی و دوچرخه نیز کرایه نمایید. با توجه به امکانات هتل، این هتل از هتل‌های کیش از نظر  مقرون به صرفه به‌ نظر می‌رسد.

هتل های کیش

 موقعیت جغرافیایی هتل گاردینا کیش

موقعیت‌ جغرافیایی هتل‌های کیش به‌طور حتم برای شما اهمیت دارد؛ بنابراین، شایان ذکر است این هتل با مراکز خرید و ساحل فاصله دارد. به همین جهت، در هتل گاردینای کیش سرویس‌های رفت‌وآمد به مراکز خرید وجود دارد.  

آدرس: کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا

  • ۹۷/۰۲/۰۴
  • fateme gholami

هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی