هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

هتل‌های کیش : هتل صدف

هتل‌های کیش : هتل صدف

  منطقۀ‌ آزاد کیش یکی از مناطق گردشگری مهم ایران است. سالانه مسافران و گردشگران بسیاری به این جزیرۀ زیبا سفر می‌کنند. هتل‌های کیش پذیرای مهمانان و مسافران گرامی هستند.

 یکی از هتل‌های کیش هتل چهار ستارۀ صدف است. این هتل در سال 1381 براساس استانداردهای بین‌المللی بنا شد و سال 1392 بازساری گردید. فضای دلپذیر، زیبا و آرام هتل اقامتی به‌یاد ماندنی برای شما عزیزان فراهم می‌آورد.

هتل های کیش

امکانات هتل صدف

 هتل چهار ستارۀ صدف در میان هتل‌های کیش با 55 واحد اقامتی با امکانات مختلف پذیرای مهمانان و مسافران گرامی است. انواع اتاق‌های دو تخته (توئین استاندارد) با ظرفیت دو نفر و یک نفر اضافه، دو تخته دبل استاندارد با ظرفیت دو نفر و یک نفر اضافه، دو تخته لوکس با ظرفیت دو نفر و یک نفر اضافه، دو تخته لوکس + یک کاناپۀ تخت‌شو با ظرفیت سه نفر، سوئیت جونیور برای دو نفر، سوئیت دو خوابۀ لوکس برای چهار نفر و سوئیت پرزیدنتال برای چهار نفر با توجه به نیازهای شما طراحی شده است.

برخی از امکانات هتل صدف

1.  ترانسفر فرودگاهی

2.  رستوران سنتی

3.  سالن کنفرانس

4.  رستوران کولیزه با انواع غذاهای ایتالیایی

5.  کافی‌شاپ

6.  سالن بیلیارد

7.  استخر

رستوران کوه نور هتل صدف یکی از بخش‌هایی است که این هتل را نسبت به هتل‌های کیش متمایز کرده است. دکوراسیون و نورپردازی این رستوران در شب فضایی خاطره‌انگیز برایتان رقم می‌زند. امکانات و تجهیزات این هتل برای آسایش و آرامش شما به بهترین نحو فراهم شده است. 

 موقعیت جغرافیایی هتل صدف

موقعیت مکانی هتل صدف در میان هتل‌های کیش با اماکن تجاری و ویژگی ممتاز آن محسوب می‌شود. فاصلۀ این هتل تا مراکز خرید پردیس یک و دو 5 دقیقه، مرکز خرید مروارید 6 دقیقه،‌ مرکز خرید مرجان 8 دقیقه،‌پارک ساحلی مرجان 9 دقیقه و فرودگاه 9 دقیقه است. اگر برای شما نزدیک‌بودن مکان اقامتی به مراکز خرید و مکان‌های تفریحی و دریا اهمیت دارد، این هتل از هتل‌های کیش انتخابی مناسب است.

  • ۹۷/۰۲/۱۰
  • fateme gholami

هتل صدف کیش

هتل‌های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی