هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

هتل‌های کیش همواره اقامتگاه مسافران بسیاری در این مرکز گردشگری و تجاری بوده‌اند. هتل ایران کیش با معماری منحصربه‌فرد در میان هتل‌های کیش یکی از مکان‌های اقامتی لوکس و مجلل به‌شمار می‌رود.

هتل های کیش

هتل 5 ستارۀ ایران کیش با بهترین خدمات و امکانات لحظه‌هایی مفرح برای شما مهمانان گرامی فراهم می‌آورد. این هتل تازه‌تأسیس شامل دو برج مجزا با هفت طبقه است. 

این دو برج در طبقه‌های هفتم و همکفت به یکدیگر متصل می‌شوند. نمای اتاق‌های ضلع شمالی هتل ایران کیش چشم‌اندازی رو به دریا دارند و اتاق‌های ضلع جنوبی به جزیره و پارک شهر مشرف هستند.

هتل ایران کیش

امکانات هتل ایران کیش

در میان هتل‌های کیش و 5 ستاره هتل نوساز‌ ایران کیش در سال 1393 تأسیس شد. این هتل از هتل‌های کیش دارای امکاناتی مثل رستوران‌های مختلف فرنگی و سنتی، کافی‌شاپ، سالن همایش و آمفی‌تئاتر، تاکس‌سرویس، اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ و تمییز با دید به دریا همراه با سیستم تهویۀ مطبوع، اینترنت رایگان، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و فروشگاه و غرفه است تا فضایی آرام و پرنشاط برای شما فراهم می‌کند تا از اقامت خود لذت ببرید.

در میان هتل‌های کیش، تنها هتلی محسوب می‌شود  از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره‌مند است. خدمات رایگان هتل شامل ناهار (بوفه)، عصرانه، صبحانه، استقبال فرودگاهی، اینترنت، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی می‌شود. 

هتل ایران

موقعیت جغرافیایی هتل ایران کیش

 هتل 5 ستارۀ‌ ایران کیش در هفت طبقه و در قلب جزیرۀ کیش روبه‌روی پارک شهر قرار دارد. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری سارینا 2، کارتینگ و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل کیش واقع است.

آدرس: کیش ، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس (بلوار سیاحتی)، هتل ایران کیش

  • ۹۷/۰۱/۱۹
  • fateme gholami

هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی