هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

 هتل‌های کیش همواره پذیرای گردشگران بسیاری است. یکی از هتل‌های کیش با معماری مجلل و باشکوه هتل 5 ستارۀ ویدای کیش است.

 این هتل 5 ستاره با روزآمدترین تجهیزات و امکانات هتل‌داری و تفریحی سالانه میزبان مهمانان بسیاری از اقصی ‌نقاط ایران و جهان است. ساخت این هتل 5 ستاره در سال 1396 صورت گرفته و در میان هتل‌های کیش، یکی از هتل‌های نوساز به‌شمار می‌رود.

هتل ویدا


این هتل 9 طبقه و دارای 144 واحد اقامتی است. رستوران هتل ویدای جزیرۀ ‌کیش در طبقۀ‌ دوم قرار دارد و با انواع غذاهای ایرانی آمادۀ‌ پذیرایی از گردشگران است. دسترسی آسان به مکان‌های تجاری از ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود.


هتل های کیش

امکانات هتل ویدای کیش

 هتل 5 ستاره و نوساز‌ ویدای کیش با امکاناتی مانند سالن بدنسازی، سونا، استخر و جکوزی، صبحانۀ‌ بوفه، رستوران‌های متعدد، کافی‌شاپ، شارژ چای و قهوه داخل اتاق CIP، سالن همایش، سالن زیبایی، کرایۀ ‌انواع ماشین‌های آخرین مدل با راننده یا بدون راننده، اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ و پاکیزه با دید به دریا همراه با سیستم هواساز، مینی‌بار، اینترنت، سیستم IPTV، چای‌ساز، جکوزی، سرویس کودک و خدمات VIP  (برای ماه‌عسل و مراسم‌ها)، تخفیف 50 درصدی پارک دلفین‌ها از بهترین هتل‌های کیش محسوب می‌شودشود .

محیطی آرام، زیبا و پاکیزه را برای شما فراهم می‌کند تا از سفر خود به بهترین نحو لذت ببرید. مجموعۀ ‌ورزشی این هتل در دو سانس بانوان و آقایان با امکاناتی مثل حمام‌ ترکی، ماساژ، سونا بخار و خشک، حوضچۀ ‌آب سرد لحظه‌هایی مفرح برای گردشگران به‌وجود می‌آورد. چیدمان اتاق‌ها هر سخت‌پسندی را راضی و جذب می‌کند.

هتل ویدای کیش

موقعیت جغرافیایی هتل ویدای کیش

 این هتل 5 ستاره در بلوار موج با فضای سبزی بی‌نظیر واقع است و به دلیل قرارگرفتن در مرکز شهر به مراکز تجاری و خرید و ساحل بسیار نزدیک است.  این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های کیش به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل کیش به‌شمار می‌آید. فاصلۀ‌ این هتل تا ساحل حدود 5/1 کیلومتر است.

آدرس: جزیرۀ کیش - میدان سنایی - بلوار موج

  • ۹۷/۰۱/۱۶
  • fateme gholami

هتل های کیش

هتل ویدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی