هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

هتل‌های کیش : هتل ۵ ستاره سورینت مریم

در میان هتل‌های کیش، هتل ۵ ستاره سورینت مریم با نمایی لوکس و یادآور معماری متآثر از جریان باروک در اروپا یکی از هتل‌های کیش با امکانات و خدمات مطلوب است. برخورد مناسب کارکنان این هتل ۵ ستاره شما را راضی و خرسند می‌سازد.

هتل های کیش

این هتل در سال ۱۳۹۲ بازسازی شد و دارای ۱۵۴ اتاق و سوئیت  است. معماری اروپایی این هتل آن را در میان هتل‌های کیش متمایز کرده است. هتل ۵ ستاره سورینت مریم در زمینی به مساحت هفت هزار متر بنا شده و در سال ۱۳۹۰ عضو گروه هتل‌های سورینت شده است.

  هتل های مشهد

امکانات هتل سورینت مریم

هتل ۵ ستاره مریم سه طبقه دارد و دارای ۵۵ اتاق و سوئیت است. این هتل با امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما سفری دلپذیر برایتان فراهم می‌کند. این خدمات شامل اینترنت رایگان، رستوران‌های لوکس با غذایی خوش‌طعم، اتاق بازی و کافی‌شاپ می‌شود. برخورد خوب کارکنان این هتل همواره مورد توجه مسافران و گردشگران است. اتاق‌های این هتل شامل اتاق دوتخته استاندارد، سوئیت  جونیور، دو تخته دبل، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت لوکس می‌شود.

هتل های کیش 

موقعیت مکانی هتل ۵ ستاره سورینت

این هتل لوکس و مدرن نسبت به هتل‌های کیش در فاصله‌ای بسیار نزدیک به دریا و اماکن تجاری و سیاحتی واقع است. مرکز خرید مروارید، مرکز خرید سارینا و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل در نزدیکی و مجاورت هتتل مریم قرار دارد. مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ حدود سه دقیقه با شما فاصله دارد.

هتل های کیش

 پلاژ ساحلی بانوان و مرکز خرید مرجان حدود شش دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. شما در کمتر از ۹ دقیقه به فرودگاه دسترسی دارید. اگر برایتان صرفه‌جویی در هزینه و وقت اهمیت دارد با انتخاب هتل سورینت مریم و دسترسی آسان به مکان‌های مهم شهر در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی نمایید.


آدرس: جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • fateme gholami

هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی