هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

هتل‌های کیش : هتل آریان

 هتل های کیش همواره مورد توجه گردشگران این منطقه هست. جاذبه‌های گردشگری و تجاری جزیرۀ کیش مسافران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. ازاین‌رو، توجه به مکان اقامت این مسافران همواره مورد توجه بوده است؛ به‌طوری‌که هتل‌های کیش در طیفی گسترده آمادۀ‌ پذیرایی از گردشگران عزیز هستند.

دراینجا، قصد داریم یکی از هتل‌های کیش با نام هتل آریان را معرفی کنیم. این هتل 4 ستاره در سال 1378 به بهره‌برداری رسید. هتل 4 ستارۀ آریان کیش در دو طبقه و دارای 76 اتاق و سوئیت است.

هتل های کیش

امکانات هتل آریان کیش

هتل ستارۀ آریا با 67 واحد اقامتی، کافی‌شاپ، باشگاه بیلیارد،‌ رستورانی با غذاهای خوش‌طعم، اینترنت رایگان، نمازخانه، سالن اجتماعات، صندوق امانات و خوپرداز یکی از هتل‌های چهار ستارۀ کیش محسوب می‌شود. ترانسفر رایگان از خدماتی به‌شمار می‌رود که در این هتل صورت می‌گیرد.

 در رستوران این هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی سرو می‌شود. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید از غذاهای رستوران سفارش دهید و میل نمایید. ظرفیت اتاق‌ها دو، سه و چهار تخته است. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی مانند سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون،‌ تلفن و مبلمان می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود اتاق مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پذیرایی صبحانه به‌صورت رایگان در هتل صورت می‌گیرد.

هتل های کیش

 موقعیت جغرافیایی هتل آریان کیش

 اگر نزدیکی به مراکز دیدنی و بازارهای کیش برایتان اهمیت دارد، خوب است بدانید هتل آریان در میان هتل‌های کیش فاصلۀ ‌کمی با سایر اماکن سیاحتی و تجاری دارد.

 این امر می‌تواند به شما در کمتر کردن هزینه‌های رفت‌وآمد و صرفه‌جویی در زمان کمک کند؛ چراکه دسترسی شما را به این اماکن آسان‌تر می‌سازد. فاصلۀ‌ این هتل با مراکز تجاری مثل بازار پردیس یک، بازار پردیس دو و مرکز خرید زیتون کمتر از 20 دقیقه است.هتل های کیش

 با اقامت در این هتل با فرودگاه حدود 5 دقیقه فاصله دارید. کوه نور، باغ پرندگان، خانۀ‌اسپاگتی و پارک دلفین‌ها در مسافتی کمتر از 7 دقیقه‌ای شما قرار دارد. 

آدرس: جزیره کیش، میدان امیر کبیر،جنب هتل مریم روبه‌روى شهر بازى

  • ۹۷/۰۲/۰۷
  • fateme gholami

هتل آریان کیش

هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی