هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

هتل‌های کیش : هتل شایان

در میان هتل‌های کیش، هتل 5 ستارۀ شایان به دلیل داشتن امکانات مدرن و تسهیلات ویژه، نزدیک‌بودن به بزرگ‌ترین اسکلۀ تفریحی کیش، قرار گرفتن در چند قدمی دریا‌ و در میان بازار بزرگ زیتون، مرکز تجاری کیش و بازار بین‌المللی ونوس انتخابی مناسب برای سپری‌کردن تعطیلات است.

با اقامت در این هتل زیبا و به‌یاد ماندنی هم می‌توانید به‌راحتی خرید کنید و هم از دیدن پهنای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. هتل 5 ستارۀ شایان مکانی مناسب، زیبا و لوکس برای اقامت شما در جزیرۀ کیش است. 


هتل های کیش

امکانات هتل شایان کیش

اگر برای رزرو هتل قصد دارید هتل شایان را انتخاب کنید، شما را در جریان امکانات و تسهیلات آن قرار می‌دهیم. این هتل 5 ستاره با اتاق‌های تمیز و زیبا و منظره‌ای چشم‌نواز، امکانات عمومی، رستوران‌های ویژه با غذاهایی خوش‌طعم و متنوع و امکانات تفریحی آمادۀ ‌پذیرایی از شما گردشگران و مهمانان گرامی است.  

هتل های کیش

اتاق‌های هتل 5 ستارۀ شایان کیش دو یا سه تخته و دوبلکس با چهار تخت و چشم‌اندازی رو به دریا یا باغ و فضایی لوکس و زیبا شرایطی را برای شما فراهم می‌کنند که تصور کنید در منزل خودتان هستید.

تنوع واحدهای اقامتی هتل شایان کیش حق انتخاب را به شما عزیزان می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود واحد اقامتی مورد نظرتان را انتخاب نمایید و از لحظه‌های خود بیشترین لذت را ببرید.

سوئیت‌های ساحلی یا کابانا با دو یا سه تخت نیز آمادۀ‌ پذیرایی از شما هستند. این هتل کم‌نظیر با چند رستوران و کافی‌شاپ و غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ پذیرای شما مهمانان گرامی است. رستوران سنتی باغ بهشت هتل 5 ستارۀ ‌شایان در فضای باز واقع است. رستوران شمبلیز و فرانسوی هتل نیز فضایی متفاوت برای تجربه‌کردن طعم‌های متفاوت است.

 موقعیت جغرافیایی هتل شایان کیش

این هتل در موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فردی قرار دارد. شما با اقامت در این هتل 5 ستاره به مراکز خرید دسترسی آسان دارید. دریا در چند قدمی شما قرار دارد و تا فرودگاه 7 کیلومتر فاصله دارید.

آدرس: جزیره کیش ، میدان ساحل ، هتل بین المللی شایان کیش

  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • fateme gholami

هتل شایان

هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی