هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

‌ در میان هتل های کیش، هتل پارمیس یکی از محبوب‌ترین هاست که با اختلاف کم از دیگر هتل های کیش مقام سوم را دارد. این هتل‌از نظر مسافران از بهترین هتل های کیش محسوب می شود.

اگر هتل پارمیس را انتخاب کنید، بار دیگر نیز برای اقامت این هتل را انتخاب می کنید. این هتل لوکس و مجلل با سوییت های رو به دریا همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است.

هتل های کیش

امکانات هتل پارمیس،  یکی از بهترین هتل های کیش

این هتل ۵ستاره مانند دیگر هتل‌های ۵ستاره امکانات رفاهی بسیار خوبی برای مسافران فراهم کرده است: چهار رستوران، سالن های ماساژ و بیلیارد، استخر و سونا و جکوزی، سالن بازی‌های رایانه ای فضایی مفرح برای شما ایجاد می‌کنند تا احساس کسالت نکنید. یکی از ویژگی های متمایز این هتل نسبت به هتل های کیش رزرو همزمان اتاق ناهار شما با رزرو هتل است.

هتل های کیش

موقعیت جغرافیایی

این هتل بین‌المللی بزرگ و مجهز از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی عالی، نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع است. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و اقامتگاه مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور است. کیفیت خدمات و غذا, تنوع اتاق ها , موقعیت حغرافیایی مناسب در جزیره، برخورد خوب کارکنان و دارا بودن امکانات رفاهی مورد نیاز آن را در میان هتل‌های کیش ممتاز کرده است.

هتل‌های کیش


در این هتل از هتل های کیش دو رستوران وجود دارد که در آنها با غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌شود. رستوران سنتی پوریا با منوی متنوع در فضایی با معماری خاص دوره صفویه آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران گرامی است، علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی نیز در خانه اسپاگتی واقع در هتل پارمیس میتوانند از طعم غذاهای ایتالیایی لذت ببرند. کافی  شاپ و باغچه پارمیس با خوراکی‌هایی لذیذ در محیطی خاطره انگیز برای میهمانان هتل پارمیس ساخته شده است. 

هتل های کیش

امکانات رایگان 

از امکانات رایگان هتل پارمیس می‌توان به صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، چای و نسکافه در اتاق، سرو میوه و آب‌معدنی در عصر، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. در این هتل اتومبیل‌های لوکس برای گردش در جزیره اجاره داده می‌شود.


هتل های کیش

اطلاعات کلی

تاریخ ساخت ۱۳۸۵

وضعیت دید هتل دریا | خیابان

تعداد اتاق ها ۱۶۸ اتاق

تعداد طبقات ۷ طبقه

تعداد تخت ها ۵۲۱ تخت

ظرفیت لابی ۱۰۰ نفر

وضعیت ترافیک خارج از محدوده طرح ترافیک

ظرفیت رستوران ۱۲۰ نفر

ظرفیت پارکینگ ۲۶ خودرو (رایگان)

اینترنت رایگان در لابی (طبق تعرفه هتل)

استخر طبق تعرفه هتل

آدرس: کیش، میدان پردیس

  • ۹۷/۰۱/۱۰
  • fateme gholami

هتل های کیش

هتل پارمیس کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی