هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

 اگر قصد اقامت در هتل های کیش و در فضایی رویایی و لوکس دارید، هتل ترنج انتخابی مناسب است. انتخاب محل اقامت مناسب می‌تواند در کیفیت سفرتان تاثیرگذار باشد. در اینجا، قصد داریم این مکان را بعنوان یکی از متفاوت ترین هتل های کیش معرفی کنیم.

هتل های کیش

حتما تابه حال عکس‌هایی از هتل‌های روی آب در مالدیو و کارائیب را دیده‌اید، شاید امکان سفر به این سواحل چندان آسان نباشد، با سفر به هتل ترنج کیش تجربه‌ای مشابه را برای خود رقم بزنید. یکی از لوکس ترین هتل های کیش هتل ترنج است. این هتل به خاطر داشتن معماری متفاوت و خدمات عالی سبب شده است سالانه افراد بسیاری این مکان را برای اقامت انتخاب کنند. 

هتل های کیش

معماری هتل ترنج

ساخت این هتل در دو فاز صورت گرفته است: فاز نخست، شامل سوئیت‌های روی آب است که می تواند تجربه ای هیجان انگیز و متفاوت را برای شما رقم بزند. آکواریوم‌های کف اتاقتان دریا را به شما نزدیک تر می سازد. فاز دوم این هتل، ساختمانی ۴ طبقه  و ساحلی‌ است.

هتل های کیش

امکانات هتل ترنج کیش 

در این هتل، تفریحات گوناگون برای شما در نظر گرفته شده است: سالن بازی‌های ساحلی، زمین دوچرخه‌سواری، رستوران‌ها، کافه‌ها و لمکده‌ هتل تجربه‌ای لذتبخش برای شما به همراه دارد.


آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

  • ۹۷/۰۱/۰۷
  • fateme gholami

هتل ترنج

هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی