هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

هتل های کیش

راهنمای جامع رزرواسیون هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

هتل های کیش (هتل شایگان)

یکی از هتل های کیش هتل شایگان با زیربنای حدود ۱۵۰۰ متر مربع است. این هتل سال ۱۳۸۱ در شش طبقه بنا شده و شامل ۱۴۰ واحد (اتاق، سوییت و ویلا) است

هتل‌های کیش

موقعیت جغرافیایی و دسترسی هتل شایگان نسبت به سایر هتل های کیش

در میان هتل های کیش، هتل ۵ ستاره شایگان کیش، سال ۱۳۸۲، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع و بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش ساخته شده است. این هتل به مراکز خرید و بازارهای پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپر مارکت دسترسی آسان دارد.

نزدیک بودن به دریا، اماکن تفریحی و گردشگری، اسکله، اداره ها و بانک ها سبب شده است تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.


اگر می خواهید از بازارهای کیش خرید کنید یا در مجاورت اماکن تفریحی جزیره کیش سکونت داشته باشید، هتل ۵ ستاره شایگان را انتخاب کنید. هتل ۵ ستاره شایگان یکی از لوکس ترین هتل های کیش است. این هتل زیبا و مجلل در نوار سیاحتی جزیره کیش واقع است.

هتل های کیش

امکانات هتل شایگان کیش

معماری این اقامتگاه طوری است که شما می توانید در اکثر اتاق‌ها چشم اندازی  رو به دریای نیلگون خلیج فارس داشته باشید.  این هتل ۵ ستاره با داشتن کلوپ بازی کودکان شرایط خوبی برای  تفریح کودکان شما فراهم کرده است. رستوران دریایی هتل شایگان  با گشت دریایی و موسیقی زنده لحظه هایی خاطره انگیز برای مسافران ایجاد می‌کند. علاوه براین رستوران، هتل شایگان دارای رستوران  سنتی در باغ و کافه تراس دریاست. 

کافه تراس دریا با نمایی زیبا از ساحل از امکانات متفاوت این هتل نسبت به هتل های کیش است. کلوپ سلامت با تسهیلات متنوع و سونا و جکوزی، موقعیت ممتاز هتل شایگان، اسکله تفریحی، پارک مرجان ها و دلفین ها  ویژگی های دیگر متمایز این هتل لوکس محسوب می‌شود.

  • ۹۷/۰۱/۰۴
  • fateme gholami

هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی